دبیرستان امام سجاد علیه السلام دیدی همه رفتند چه آنهایی که هوایت را داشتند چه آنهایی که نداشتند ... و امروز تو نیز رفتی و دیگر از تو هم نه نامی ماند و نه نشانی... پس کوتاهی هایمان را بر ما ببخش و حلالمان کن... گرچه هیچ چیز در این عالم گم نخواهد شد که فرموده است : «و ما تقدموا لانفسکم من خیر تجدوه عندالله هو خیرا و اعظم اجرا؛ و هر کار خوبی برای خود پیش فرستید آن را نزد خدا بهتر و با پاداشی بزرگ تر باز خواهید یافت» (مزمل/ 20). راز اشک برای سید الشهدا (ع)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ دبیرستان امام سجاد علیه السلام خوش آمدید لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه ساخته و در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري رسانید.
<-Text3->



راز اشک برای سید الشهدا (ع)
نوشته شده در 23 خرداد 1389
بازدید : 568
نویسنده : علی قبادی

روز اول محرم، وجود مبارک امام هشتم بسیار غمگین بود. ابن شبیب به خدمت حضرت مشرف شد، دید حضرت بسیار غمگین است. عرض کرد: چرا غمگین هستید؟ فرمود: امروز اول محرم است. تو اگر بخواهی گریه کنی، اگر می خواهی برای چیزی گریه کنی، بر ابی عبدالله گریه کن! برای اینکه او که رفت، نگذاشتند جامعه ما طعم عدالت را بچشد، طعم عقل را بچشد... سالار شهیدان را مظلومانه شهید کردند...




بازدید : 2058
نویسنده :

قرائت قرآن 


:: موضوعات مرتبط: همکاران , دانش آموزان , ,



آسفالت حیاط مدرسه
نوشته شده در 15 خرداد 1389
بازدید : 1116
نویسنده :

 

 


:: موضوعات مرتبط: همکاران , دانش آموزان , ,